سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لینک دوستان
شیدای اصفهانی
عاشق آسمونی
علیرضااحسانی نیا:فرزانگان امیدوار
ازهردری-از هر کجا
جزیره علم
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
نظرمن
سارا
.:: بوستان نماز ::.
مُهر بر لب زده
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
کانون فرهنگی شهدا
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
کودک ونوجوان
سارا احمدی
.: شهر عشق :.
یادداشتهای فانوس
نور اهلبیت (ع)
باستان شناسی
برادران شهید هاشمی
مجله مدیران
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
زشت است بی تو زندگی زیبای عالم
سیاه مشق های میم.صاد
ورزشهای رزمی
مهاجر
مکاشفه مسیح
لــعل سـلـسـبیــل
عدالت جویان نسل بیدار
صدای مردم نی ریز
جامع ترین وبلاگ خبری
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
رودخور
بهمن یاراحمدی
مناجات با عشق
فقط من برای تو
هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه
*غدیر چشمه همیشه جاری*
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
دوست خوب
دوستانه
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
در محضر صاحبدلان
ورزشی
نگاه نو
معرفی نخل خلیج فارس
یاراحمدی
آباده
رودخور طبیعتی زیبا
انتخابات مجلس نیریز
نظرسنجی انتخابات مجلس
میثم علمدار
حامیان دکتر رضا صداقت ماه ترین
استاد طالبی
اینجا رفسنجان
استاد اسدنیا
عاشق کربلا
اشعار قدیم و جدید
وب شعر
بچه های قطاربنه
رضا یاراحمدی
استاد تقوی
جواد سعادت
بلوچ دانشگاه کار
مسلم پرویزی
مجمع فرهیختگان بخش قطرویه
نی ریز پرس
نبض نی ریز
تو چی فکر می کنی
فروشگاه فایل بلبل

دیدگاه من برای توسعه نیریز و استهبان-بخش3

  8. پیگیری توسعه زیر ساختهای لازم برای حوزه انتخابیه در زمینه های مختلف: 

از جمله زیر ساختهای لازم برای توسعه حوزه انتخابیه را می توان به توسعه راههای ارتباطی روستائی، شهری و بین شهری ، هر جا که ضرورت آن احساس گردد و به لحاظ فنی- اقتصادی و اجتماعی دارای اولویت از نظر کارشناسی تشخیص داده شود می باشند  که با مشاوره و همکاری صاحبنظران و مسئولین، به این مهم پرداخته می شود.اتصال حوزه انتخابیه به شبکه حمل و نقل ریلی از اولویت خاصی برخوردار است که شروع آن و تامین اعتبار لازم برای اتمام آن در حد اقل زمان ممکن از اولویت های کاری بنده خواهد بود . پیگیری حل مشکلات مربوط به حمل و نقل مسافری و باری روستائی و شهری  ، توسعه خدمات اطلاع رسانی و ارتباطی ومواردی از این دست  نیز انجام خواهد شد. البته  واضح است که بدلیل نیاز به هزینه های سنگین ،همه این موارد نمی تواند طی یک دوره چهار ساله و توسط یک نفر بعنوان نماینده مردم انجام گردد .لیکن بررسی و مطالعه جامعتری توسط متخصصین این حوزه ها، باید روی هر یک انجام و اولویت بندی لازم صورت گیرد.برخی از اینها میتواند در یک دوره نمایندگی انجام و برخی نیز انشاء الله در دوره های بعدی انجام خواهند شد. مهم برنامه ریزی برای آنها و اولویت بندی آنها میباشد که اینکار حتما توسط اینجانب و افرادی که بعنوان مشاور همکاری خواهند داشت انجام خواهد شد.

9. تعامل سازنده با نخبگان علمی – علماء دینی و روحانیت ، مسئولین اجرائی ، شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه و همچنین مسئولین استانی وکشوری ، جهت دفاع از حقوق مردم و حل مشکلات آنها:

 انجام همه برنامه های بندهای 1تا8 قطعاً نیاز به همدلی –هم فکری و تعامل سازنده با همه نیروهای حوزه انتخابیه دارد. متأسفانه در سالهای گذشته به دلیل اینکه نماینده مردم معمولاً از یک گروه ویا حزب سیاسی خاص انتخاب می شده است ،این تعامل خیلی خوب بوجود نیامده است. بنده با توجه به اینکه یک دید فرا جناحی و مستقل  و مردمی داشته و خواهم داشت، امیدوارم که بتوانم از همه نیروها به نحو احسن بهره مند شوم و انشاءالله مورد حمایت همه گروهها و احزاب سیاسی واقع شده و متقابلاً در راستای کمک به آنها برآیم.

بسیاری از برنامه های اشاره شده را می توان با تعامل و همفکری و یاری نیروهای موجود در شهرستان و یا استان به راحتی حل کرد و در مواردی هم که نیاز به حل آنها در سطح ملی است با تمام توان اینکار را انجام خواهم داد واز همه نیروی خود برای حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه استفاده خواهم نمود.

10. تشکیل کمیته مشورتی قوی با حضور افرادی از همه گروههای سیاسی- نخبگان علمی –علماء دینی و روحانیت و شوراهای اسلامی شهر و روستا، جهت شناسائی و اولویت بندی مشکلات و حل آنها:

بنده معتقد به کار علمی و کار گروهی هستم و محور اصلی کارهایم را به خدمت هر چه بیشتر برای مردم قرار داده ام.تلاش دارم تا کارهائی را اولویت دهم که بیشترمنافع توده های مردم را تأمین می کنند نه کارهائی که منافع گروه و یا بخش خاصی را تامین میکند. لذا برای انجام این مهم  افرادی را بعنوان اعضای شورای مشورتی در سطح حوزه انتخابیه انتخاب خواهم نمود.انتخاب این افراد از میان یک جناح  و یا گروه و یا منطقه خاص نخواهد بود و از همه نیرو های موجود حد اکثر بهره را خواهم برد.این عزیزان مسائل و مواردی را بعنوان مشکلات موجود در مناطق مختلف شناسائی نموده و در جلساتی منظم روی آنها کار کارشناسی می کنند و گزارش کار ارائه خواهند نمود و نهایتا  با حضور نماینده مجلس اولویت بندی خواهند شد. سپس بنده ،پیگیری اولویت های معرفی شده را با همکاری خود مردم ، در سطح شهرستانی ،استانی و ملی انجام خواهم داد. در همین راستا مصوبات شوراهای اسلامی شهرستان و بخش ها نیز مد نظر قرار خواهد گرفت و قطعا نمایندگانی از شوراهای اسلامی  شهرستان نیز در کمیته های مشورتی حضور خواهند داشت.

11. توجه به محیط زیست منطقه و جلوگیری از تخریب آن:

همانطورکه اطلاع دارید طی سالهای گذشته بی توجهی زیادی به موضوع مهم حفظ محیط زیست در منطقه شده است. از جمله مهمترین آنها به خشک شدن دریاچه بختگان میتوان اشاره نمود که در حال حاضر محیط زیست منطقه را برای زندگی سالم و تولید پایدار محصولات کشاورزی با چالش اساسی روبرو کرده است.  در این راستا برنامه ریزی و پیگیری جهت دریافت حق آبه دریاچه بختگان از سدهای بالا دستی و جلوگیری از ادامه تخریب این منبع ارزشمند زیست محیطی در اولویت کاری قرار خواهد گرفت. بحران منابع آب کشاورزی در منطقه و تخریب بی رویه منابع طبیعی دیگر از جمله جنگل ها و مراتع منطقه از دیگر مواردی است که آینده توسعه پایدار  را با ابهام جدی مواجه ساخته است که به یاری خداوند، با مشورت و کمک نخبگان و مسئولین اجرائی برای حفظ و یا حد اقل  جلو گیری از ادامه روند تخریب انها برنامه ریزی پایه ای صورت خواهد گرفت. 

12. توجه ویژه به حفظ و تقویت جایگاه زنان در اداره امورات جامعه:

با توجه به اینکه زنان حدود نیمی از جمعیت کشور ما را دارا هستند و نظر به اینکه در سالهای اخیر سطح سواد دانشگاهی این قشر از جامعه ارتقا یافته است، لذا بایستی سعی شود تا این گروه از افراد جامعه از سهم مناسبی از اشتغال و مناسب مدیریتی برخوردار گردند. لذا در سطح حوزه انتخابیه نیز در مجلس شورای اسلامی، برای این امر مهم با مشورت خانم های تحصیلکرده تصمیم گیری و پیگیری خواهد شد. همچنین برای زنانی که سرپرست خانوار هستند و مسئولیت مهم خانه داری و تربیت نسل آینده را بعهده می گیرند، بایستی در زمینه های مختلف از جمله تامین بیمه های درمانی مناسب و سایر خدمات اجتماعی مورد نیاز ، برنامه ریزی و قانونگذاری گردد. در این زمینه در مجلس شورای اسلامی بررسی و پیگیری خواهد شد.

 

                                                                                                                             و ما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب

والعاقبه لاهل التقوی والیقین

والله خیر الناصرین


» نظر