سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لینک دوستان
شیدای اصفهانی
عاشق آسمونی
علیرضااحسانی نیا:فرزانگان امیدوار
ازهردری-از هر کجا
جزیره علم
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
نظرمن
سارا
.:: بوستان نماز ::.
مُهر بر لب زده
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
کانون فرهنگی شهدا
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
کودک ونوجوان
سارا احمدی
.: شهر عشق :.
یادداشتهای فانوس
نور اهلبیت (ع)
باستان شناسی
برادران شهید هاشمی
مجله مدیران
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
زشت است بی تو زندگی زیبای عالم
سیاه مشق های میم.صاد
ورزشهای رزمی
مهاجر
مکاشفه مسیح
لــعل سـلـسـبیــل
عدالت جویان نسل بیدار
صدای مردم نی ریز
جامع ترین وبلاگ خبری
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
رودخور
بهمن یاراحمدی
مناجات با عشق
فقط من برای تو
هیئت حضرت زهرا(س)شرفویه
*غدیر چشمه همیشه جاری*
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
دوست خوب
دوستانه
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
در محضر صاحبدلان
ورزشی
نگاه نو
معرفی نخل خلیج فارس
یاراحمدی
آباده
رودخور طبیعتی زیبا
انتخابات مجلس نیریز
نظرسنجی انتخابات مجلس
میثم علمدار
حامیان دکتر رضا صداقت ماه ترین
استاد طالبی
اینجا رفسنجان
استاد اسدنیا
عاشق کربلا
اشعار قدیم و جدید
وب شعر
بچه های قطاربنه
رضا یاراحمدی
استاد تقوی
جواد سعادت
بلوچ دانشگاه کار
مسلم پرویزی
مجمع فرهیختگان بخش قطرویه
نی ریز پرس
نبض نی ریز
تو چی فکر می کنی
فروشگاه فایل بلبل

ابلاغ سیاست های کلی جمعیت توسط مقام معظم رهبری

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست های کلی «جمعیّت» را که براساس بند یک اصل 110 قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.

به گزارش عصرایرانبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاست های کلی «جمعیّت» را که براساس بند یک اصل 110 قانون اساسی و پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.
 
متن ابلاغیه رهبر انقلاب به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
 
با عنایت به اهمیّت مقوله جمعیّت در اقتدار ملّی؛ و با توجه به پویندگی، بالندگی و جوانی جمعیّت کنونی کشور به عنوان یک فرصت و امتیاز؛ و در جهت جبران کاهش نرخ رشد جمعیّت و نرخ باروری در سال‌های گذشته، سیاست‌های کلی جمعیّت ابلاغ می‌گردد.

با در نظر داشتن نقش ایجابی عامل جمعیّت در پیشرفت کشور، لازم است برنامه‌ریزی‌های جامع برای رشد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور متناسب با سیاست‌های جمعیّتی انجام گیرد. همچنین ضروری است با هماهنگی و تقسیم کار بین ارکان نظام و دستگاه‌های ذیربط در این زمینه، اقدامات لازم با دقّت، سرعت و قوّت صورت گیرد و نتایج رصد مستمر اجرای سیاست‌ها گزارش شود.

سیّدعلی خامنه‌ای

30/
اردیبهشت/1393
 
بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

«
سیاست‌های کلی جمعیّت»
 
-
 ارتقاء پویایی، بالندگی و جوانی جمعیّت با افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی.

- رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، کاهش سن ازدواج و حمایت از زوج‌های جوان و توانمندسازی آنان در تأمین هزینه‌های زندگی و تربیت نسل صالح و کارآمد.

-
اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران بویژه در دوره بارداری و شیردهی و پوشش بیمه‌ای هزینه‌های زایمان و درمان ناباروری مردان و زنان و تقویت نهادها و مؤسسات حمایتی ذی‌ربط.

 -
تحکیم بنیان و پایداری خانواده با اصلاح و تکمیل آموزش‌های عمومی در باره اصالت کانون خانواده و فرزند پروری و با تأکید بر آموزش‌ مهارت‌های زندگی و ارتباطی و ارائه خدمات مشاوره‌ای بر مبنای فرهنگ و ارزش‌های اسلامی- ایرانی و توسعه و تقویت نظام تأمین اجتماعی، خدمات بهداشتی و درمانی و مراقبت‌های پزشکی در جهت سلامت باروری و فرزندآوری.

 -
ترویج و نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی- ایرانی و مقابله با ابعاد نامطلوب سبک زندگی غربی.

 -
ارتقاء امید به زندگی، تأمین سلامت و تغذیه سالم جمعیّت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بویژه اعتیاد، سوانح، آلودگی‌های زیست محیطی و بیماری‌ها.

 -
فرهنگ سازی برای احترام و تکریم سالمندان و ایجاد شرایط لازم برای تأمین سلامت و نگهداری آنان در خانواده و پیش‌بینی ساز و کار لازم برای بهره‌مندی از تجارب و توانمندی‌های سالمندان در عرصه‌های مناسب.

 -
توانمندسازی جمعیّت در سن کار با فرهنگ سازی و اصلاح، تقویت و سازگار کردن نظامات تربیتی و آموزش‌های عمومی، کارآفرینی، فنی ـ حرفه‌ای و تخصصی با نیازهای جامعه و استعدادها و علایق آنان در جهت ایجاد اشتغال مؤثر و مولّد.

 -
باز توزیع فضایی و جغرافیایی جمعیّت، متناسب با ظرفیت زیستی با تأکید بر تأمین آب با هدف توزیع متعادل و کاهش فشار جمعیّتی.

 -
حفظ و جذب جمعیّت در روستاها و مناطق مرزی و کم تراکم و ایجاد مراکز جدید جمعیّتی بویژه در جزایر و سواحل خلیج فارس و دریای عمان از طریق توسعه شبکه‌های زیربنایی، حمایت و تشویق سرمایه‌گذاری و ایجاد فضای کسب و کار با درآمد کافی.

 -
مدیریت مهاجرت به داخل و خارج هماهنگ با سیاست‌های کلی جمعیّت با تدوین و اجرای ساز و کارهای مناسب.

 -
تشویق ایرانیان خارج از کشور برای حضور و سرمایه گذاری، و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های آنان.

 -
تقویت مؤلفه‌های هویت‌بخش ملی (ایرانی، اسلامی، انقلابی) و ارتقاء وفاق و همگرایی اجتماعی در پهنه سرزمینی بویژه در میان مرزنشینان ؛ و ایرانیان خارج از کشور.

 -
رصد مستمر سیاست‌های جمعیّتی در ابعاد کمّی و کیفی با ایجاد ساز و کار مناسب و تدوین شاخص‌های بومی توسعه انسانی و انجام پژوهش‌های جمعیّتی و توسعه انسانی.

 


» نظر

میلاد امام علی و روز پدر مبارک

 

بنام یگانه هستی بخش، خدای رحمان و رحیم

بدینوسیله میلاد اسوه مردان عالم، امیر مومنان امام علی (ع) و روز پدر را به همه شیعیان جهان و خصوصا شما دوستان همیشه همراه، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. در پناه مولا علی سربلند و پیروز باشید./

برادر کوچکتان

رضا صداقت

22/2/1393

 


» نظر

میلاد جواد الائمه بر همه دوستدارانش مبارک باد

 

بنام خدای یگانه هستی بخش

بدینوسیله ولادت نورانی و پر برکت نهمین امام شیعیان، حضرت امام جواد (ع) را به پیشگاه پدر بزرگوارشان حضرت امام رضا (ع) و فرزند عزیزش حضرت امام زمان(ع) و به شما دوستان همیشه همراه و همه دوستداران حقیقی آن حضرت، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است در پرتو عنایات خاصه آن بزرگوار زندگی ما در همه زمینه ها، سرشار از نور و شادی و موفقیت باشد./

برادر کوچکتان

رضا صداقت

20/2/1393

 


» نظر

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست

 

هر آنکه جانب اهل خدا نگه دارد

خداش در همه حال از بلا نگه دارد


حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست

که آشنا سخن آشنا نگه دارد


دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای

فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد


گرت هواست که معشوق نگسلد پیمان

نگاه دار سر رشته تا نگه دارد

حافظ شیرازی

 


» نظر

واقعیتهائی در مورد بازار ارز

سیدکمال سیدعلی در همشهری نوشت :

علائم اقتصادی مؤثر در بازار ارز از اواخر سال گذشته تاکنون تغییر ویژه‌ای نداشته است.ورودی‌های ارز به بازار نه‌تنها کاسته نشده بلکه تقویت نیز شده است. اما این نکته که در سال جدید نرخ ارز از سال گذشته باید چه تفاوتی داشته باشد، جای تامل دارد.براساس منطق اقتصادی سالانه به میزان فاصله نرخ تورم در ایران و نرخ تورم حوزه بین‌الملل از قدرت خرید ریال کاسته می‌شود به همین دلیل این اختلاف تورم بر نرخ ارز نیز باید تأثیر بگذارد. تورم بالای 30درصد فعلی با توجه به شرایط اقتصادی اختلاف قابل‌توجهی را با تورم بین‌المللی دارد. اگر یک‌سوم از این اختلاف روی نرخ ارز برود و بهای آن را از 3هزار تومان به 3هزار و 300برساند، نمی‌توان گفت اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ داده است. اگر این تغییر صورت نگیرد به مانند سال‌های قبل این اختلاف نرخ تورم به‌طور فنر جمع‌شده، عمل می‌کند و یکباره آزاد خواهد شد.موضوع مهم در این باب این است که نباید حساسیت روی این تغییر چند درصدی نرخ ارز در جامعه بالا باشد تا بازار بتواند در شرایط منطقی به حیات خود ادامه دهد. سال گذشته در این مقطع نرخ ارز 3هزار و 550تومان بوده است و در حال حاضر حدود 3هزار و 300تومان. زمانی می‌توان نرخ را اینگونه کنترل کرد که یا منابع ارزی وارد بازار شود و یا نرخ تورم کاهش یابد اما در این شرایط هم نرخ تورم با وجود داشتن روند کاهشی در کشور بالاست و هم منابع زیادی برای ورود به بازار وجود ندارد در این شرایط نباید انتظار داشته باشیم نرخ ارز تغییر نکند.درصورت ثابت‌ماندن نرخ ارز در این شرایط تورمی به صادرات و تولید لطمه وارد خواهد شد. در حال حاضر به واردات ارز 2هزار و 650تومانی داده می‌شود که تفاوت آن با نرخ واقعی ارز در بازار حدود 700تومان است. معنای آن اعطای سوبسید 700تومانی به واردات است. در این شرایط تقاضا برای ارز در بخش واردات افزایش می‌یابد و به آن دامن زده می‌شود. باید به سمتی حرکت شود که توزیع این رانت متوقف شود و راه آن رفتن به سمت ارز تک‌نرخی است.بانک مرکزی باید برنامه مشخصی برای تک‌نرخی کردن ارز تا پایان سال داشته باشد. در این راه واقعیت‌های بازار را باید درنظر گرفت تا نرخ واقعی ارز حاکم شود. اینکه اواخر سال قبل تصور می‌شد بهای دلار در اقتصاد ایران پایین‌تر از 3هزار تومان است، تلقین غلطی بود که به جامعه تزریق شد درحالی‌که آنچه در بازار تعیین می‌شود، نرخ واقعی است مگر آنکه دست‌هایی برای برهم ریختن بازار وجود داشته باشد. در شرایط عادی اما باید به بازار اعتماد کرد.اوضاع فعلی بازار ارز نشان می‌دهد که سفته‌بازی از آن رخت بربسته‌است. زیانی که سفته‌بازان سال گذشته از سرگذراندند موجب شده‌است که فعالیت‌های با ریسک کمتر نظیر سپرده‌گذاری در بانک‌ها اولویت بیشتری برای سرمایه‌گذاری داشته باشد.


» نظر

استفاده از افکار عمومی برای فشار بر بدهکاران کلان بانکی

 

 15 نفر از نمایندگان اقتصاددان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری خواستار اعلام اسامی بدهکاران بالای 50 میلیارد تومان به سیستم بانکی از طرف رییس جمهوری شدند. به گزارش ایرنا، در این نامه که نسخه ای از آن در اختیار خبرنگاران پارلمانی قرار گرفت، آمده است: احتراما چنانچه استحضار دارید مطالبات معوق بانک ها باعث شده تا قدرت وام دهی و تحرک این موسسات را تحت الشعاع قرارداده و امکان تامین سرمایه ثابت و در گردش واحدهای تولیدی نیمه تمام و به بهره برداری رسیده را با مشکل مواجه کند. در این نامه تصریح شده است: این مشکل تا حدی نمود پیدا کرده که براساس نظرسنجی ها در صدر مشکلات واحدهای تولیدی قراردارد. در نامه 15 نماینده اقتصاددان آمده است: در طول سال های گذشته اقدامات خود بانک ها، بانک مرکزی، قوه قضاییه و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای وصول این مطالبات راه به جایی نبرده و فرصت های فراهم شده توسط مجلس شورای اسلامی برای استمهال بازپرداخت بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی ره آوردی نداشته است و به نظر می رسد که یکی از راه های سریع تر وصول این مطالبات، استفاده از اهرم افکار عمومی مخصوصا برای بدهکاران عمده سیستم بانکی است. در این نامه تصریح شده است: از آنجا که این اقدام باعث می شود تا تعارفات و رودربایستی ها کم و گامی عملی برای وصول مطالبات باشد، انتظار دارد دستور فرمایید حداقل فهرست بدهکاران بالای 50 میلیارد تومان را که بدهی معوق دارند، برای اطلاع عموم منتشر کنند. این نامه به امضای 15 نماینده از جمله «الیاس نادران»، «احمد توکلی»، «احمدی»، «محمدمهدی مفتح»، «غلامرضا تاجگردون»، «رحیم زارع»، «حسین حسین زاده بحرینی»، «جعفر قادری»، «غلامرضا مصباحی مقدم»، «محمدرضا پورابراهیمی»، حجت الاسلام و المسلمین« محمد رجایی » و «هادی قوامی» رسیده است.

 


» نظر

عضویت ایران در پنج نهاد وابسته به سازمان ملل متحد

به گزارش ایرنا، شورای اقتصادی اجتماعی سازمان ملل متحد (اکوسوک) در نشست روز گذشته خود عضویت جمهوری اسلامی ایران در پنج نهاد وابسته به سازمان ملل متحد از جمله کمیته سازمان های غیر دولتی، کمیته هماهنگی و برنامه ریزی، کمیسیون حقوق زن، کمیسیون جمعیت و توسعه و کمیسیون علوم و فن آوری برای توسعه را به تصویب رساند.

پس از یک وقفه هشت ساله کشورمان موفق شده است دوباره به عضویت کمیته سازمان های غیردولتی انتخاب شود.


» نظر

کاهش وزن به روش طب سنتی؟؟

مدیر انجمن علمی طب سنتی ایران برای پیشگیری از چاق شدن توصیه کرد که هر لقمه 40بار باید جویده شود،از تندخوری و مصرف آب بین غذا پرهیز شود.همچنین از مصرف غذاهای مخلوط به هنگام سیری نیز باید جلوگیری کرد.به گزارش فارس،  مهدی برهانی مدیر انجمن علمی طب سنتی ایران، در مورد روش‌های لاغری بر اساس توصیه‌های طب سنتی گفت: آنچه که ما به طور عموم شاهد ‌آن هستیم به نظر بنده چاقی نیست بلکه پرخوری است و اصل درمان‌ها در علم پزشکی با پرهیز شروع می‌شود. وی با اشاره به اینکه حفظ سلامتی و پرهیز از پرخوری جزو اصول بهداشتی هستند گفت: افرادی چاق می‌شوند که پرهیزها را رعایت نمی‌کنند در حالی که به اندازه لازم باید غذا بخورند نه به اندازه کافی.این متخصص طب سنتی گفت: تفاوت میزان لازم و کافی در این است که افراد قبل از احساس سیری کامل، غذا خوردن را قطع کنند. برهانی گفت: یکی از توصیه‌های دیگری که برای جلوگیری از افزایش وزن در طب سنتی وجود دارد جویدن غذا به میزان کافی است به این صورت که هر لقمه 40 بار باید جویده شود بسیاری از افراد می‌گویند این تعداد شدنی نیست اما با تکرار در نهایت عادت خواهند کرد.وی با اشاره به اینکه تندخوری در جامعه ما بسیار شایع است گفت: این مشکل باعث اختلال در هضم غذا شده و فقط به سوءهاضمه در معده ختم نمی‌شود بلکه در معده ایجاد بلغم شده و در نتیجه افزایش چربی در نواحی شکم و چاقی‌های موضعی ایجاد می‌شود حتی چربی کبد و به صورت متوالی اگر ادامه یابد افزایش چربی خون از عوارض آن خواهد بود. مدیر انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: یکی دیگر از توصیه‌هایی که برای کاهش وزن داده می‌شود این است که تا افراد گرسنه نشده‌اند غذا نخورند. متأسفانه در کشور ما در زمان‌های مشخص غذا میل شود و میان وعده و مصرف تنقلات شایع است در حالی که این موارد عادات نابجایی است که به عوارض بسیاری منجر شده است و اگر با فرهنگ‌سازی بتوانیم این مشکلات را کم کنیم از مراجعه بیماران کاسته خواهد شد.برهانی گفت: بنابراین توصیه می‌شود زمانی که احساس گرسنگی ایجاد شد باید غذا خورده شود.وی همچنین تأکید کرد: آب خوردن بین غذا باعث افزایش وزن می‌شود بنابراین توصیه می‌شود از 20 دقیقه قبل و یک ساعت بعد از غذا، آب مصرف نشود چرا که در طب سنتی در مرحله هضم معده نباید آب و مایعات با غذا خورده شود و اگر چنین شود باعث شناور شدن غذا در آب شده و در نتیجه عدم هضم به همراه سردی معده پیش آمده و ماده‌ای که در معده می‌ماند باعث عوارض کبدی و چاقی می‌شود. این متخصص طب سنتی ادامه داد: همچنین از مخلوط خوردن غذاها باید پرهیز کرد امروزه سفره‌های رنگینی که پهن می‌شود با سفره‌های پادشاهان قدیم برابری می‌کند رنگ‌های متنوع و از هر ماده‌ای وجود دارد در حالی که معده نمی‌تواند حرارت را برای هر غذا تنظیم کند.برهانی گفت: مخلوط خوردن غذا باعث می‌شود مواد فاسد در معده ایجاد شود و خلط بلغم به همراه چاقی ایجاد شده و مزاج افراد را سرد کند در نتیجه از عوارض ساده آن ایجاد یبوست و نفخ معده است.


» نظر

ارزش زن در اسلام؟؟؟

اگر به جوهر و فهم کلی مسأله زن نگاه کنیم می‌بینیم که زن در خانواده از چهار حالت عمده خالی نیست: ?زن یا مادر است، یا خواهر است، یا دختر است ?و یا همسر است. که در مورد هر کدام از این حالت‌ها دین مقدس اسلام رهنمود و هدایت خاصی را برای گرامیداشت از مقام و منزلت زن برای پیروان خویش صادر کرده است.

 

به گزارش ایسنا، اسلام، اولین مکتبی است که زن را به عنوان مسئله مهم زندگی و متمّم حیات انسانی در مسائل اجتماعی و اخلاقی و قانونی خود جا داده است. درست در همان موقعی که دنیا در آتش جهل و ستم می‏‌سوخت، و جوامع مختلف بشری گرفتار انحراف‌های گوناگون بوده‏‌اند، گروهی از افراد زن را معبود خویش و جمعی او را حیوانی می‏‌پنداشتند و هر گونه تعدّی را بر او روا می‏‌داشتند؛ پیامبر گرامی اسلام (ص) برای خاتمه بخشیدن به انحراف‏‌ها، کجی‏‌ها و کج‌روی‏‌ها، پندارهای غلط و تجاوزات از جانب خداوند متعال مبعوث شد و بر روی غلط‏ های بشری خط بطلان کشید و راه‏‌های فضیلت و رستگاری را به او نشان داد.

 

حضرت محمد(ص) در حدیثی فرمودند: چندان جبرئیل از سوی خدای متعال درباره زنان سفارش کرد که خیال کردم جز در صورت ارتکاب زنا، طلاقش جایز نباشد.

 

ایشان باز می‌فرمایند: بهترین مردان شما کسی است که برای زنان و دخترانش بهتر باشد.

 

مردی که همسرش را بیازارد، نماز و هیچ کار خیری از او پذیرفته نیست‌ و اولین کسی است که وارد آتش دوزخ خواهد شد.

 

حضرت زهرا (س) فرمودند: بهترین شما کسی است که در برخورد با مردم نرم‌تر و مهربان‌تر باشد و ارزشمندترین مردم کسانی هستند که با همسرانشان مهربان و بخشنده‌اند.

 

امیرالمؤمنین‏ علی (ع) فرمود: آنها (زنان) نزد شما امانت‌های خدا هستند، آزارشان نرسانید و بر آنها سخت نگیرید.

 

امام صادق (ع) فرمود: یکی از اخلاق پیغمبران این است که نسبت‏ به‏ همسرانشان محبت دارند.

 

روزی رسول خدا (ص) بر منزل حضرت علی (ع)وارد شد و خطاب به ایشان فرمودند: ای علی! یک ساعت خدمت کردن به همسر در کارهای خانه بهتر از عبادت هزار سال و هزار حج و هزار عمره و بهتر از آزادی هزار بنده در راه خدا و هزار جنگ در راه دین و عیادت از هزار مریض و هزار نماز جمعه و هزار تشییع جنازه و هزار گرسنه‌ای که برای رضای خداوند رحمان سیر گردد و هزار برهنه را پوشاند و هزار اسب در راه پروردگار دادن و برایش بهتر از هزار دینار به مستمندان صدقه دادن و بهتر از تلاوت تورات و انجیل و زبور و قرآن است و بهتر از آزاد کردن هزار اسیر و بخشیدن هزار شتر به فقراست و چنین مرد خدمتکار به همسر، از دنیا بیرون نمی‌رود مگر این که جایگاه خوب خود را در بهشت ببیند.

 

منابع:

 

مکارم اخلاق طبرسی به نقل از رساله امام سجاد علیه السلام، شرح نراقی

 

دلال الامامه و کنزالعمال، ج ‌7، ص 225

 

مستدرک جلد 2 ص 551

 

بحار جلد 103 ص 236

 


» نظر

انتقاد پذیری از دیدگاه قرآن کریم

تفسیر کاشف از آیه 206 سوره مبارکه بقره

انسان با اخلاص نه تنها انتقاد پذیر است، بلکه ا ز آن استقبال نیز می کند. زیرا کارهایش صرفا برای خداست و نه برای بدست آوردن شهرت و آوازه. اما انسان منافق سخن حق برایش سنگین است و آن را نمی پذیرد. او ستایش دروغین را به قیمت گزاف می خرد، تا از این طریق عیبها و زشتی هایش را بپوشاند.


» نظر