آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
ديروز از هرچه بودگذشتيم و امروز از هرچه بوديم، آنجا پشت خاکريز بوديم و اينجا در پناه ميز، ديروز دنبال گمنامي بوديم و امروز مواظبيم ناممان گم نشود، جبهه بوي ايمان مي داد و اينجا ايمانمان بو مي دهد...
وب سايت هاي ديگر کانديد هاي ني ريز را که ميخوانم حيرت زده ميمانم که آنها براي حفاظت از دين و ناموس و رهبر جنگيده اند يا براي پز دادن و در کارنامه کاري خود قرار دادن براي امروز؟؟؟؟
اگر براي رضاي خدا و حفاظت از ديانت و نواميس اين مملکت بوده است و از روي وظيفه رفته ايد پس ديگر لازم نيست اينهمه به مردم بگوييد که به جبهه رفته ايد و منت اين تصميم مقدس را بر مردمي با تمدن 2500 ساله گذاريد و اگر براي پز دادن و پرکردن رزومه کاري خود براي دنياي امروزي رفته ايد پس نيت را از ابتدا بد انتخاب کرده ايد و اين ره که تو ميروي به ترکستان است..
شايد از معدود کانديدهايي باشيد که در وبلاگ خود از اين چنين منت هايي بر سر مردم خودداري نموده ايد چراکه نميخواهيد اجرتان در پيش خداي متعال ضايع شود..
اميدوارم تا آخرين روز در انتخابات باشيد و با کسب بيشترين آرا به مجلس نهم راه يابيد و اين شهر توسعه نيافته و عقب مانده را با ايده ها و تجارب گرانبهايتان به شهري مدرن تبديل نماييد.
پاسخ

با تشكر از شمامتاسفانه شرايط به گونه اي بود كه هيچ كس حاضر نبود براي حفظ وحدت شهرستان كنار رود و من تصميم گرفتم از حق خودم بگذرم تا الگوئي براي ديگران شود كه از خود گذشتگي هميشه لازم و ماندگار خواهد بود