• وبلاگ : بر بال انديشه: يا علي مدد
  • يادداشت : فرمايشات بزرگان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + كاظم 


    جناب آقاي صداقت/ با سلام

    جناب عالي كه حوصله به روز رساني وبلاگتان را نداريد و ضمنا بنا به اذعان همه در اين مدت 4 سال دنبال زندگي خودتان بوديد، چطور بعدها بدنبال زندگي خودتان نرود و بلائي را كه سقائي بر سر ما آورد تكرار نكنيد؟

    پاسخ

    سلاماولا اين روزها موضوعات مهمتري نسبت به بروز كردن وبلاگ داريم كه خود شما هم مي دانيد . دوما اينكه در اين 4 سال همه به دنبال زندگي خودشان بودند. مگر ديگر كانديداها چكار مي كردند. البته بنده در حال خدمت در دانشگاههاي كشور و مراكز بزرگ تحقيقاتي بودم.دوست عزيز اميدوارم شما هميشه زندگي را رها كنيد و به دنبال موضوعات مهمتري باشيد. در بيان مطلب رعايت حق و انصاف هم داشته باشيدموفق باشيد
    سلام
    خبر دار شديم گروه مبشران ظهور قراره امشب نظر سنجي را علني کنه!!
    گفتم خبرتون داده باشم
    پاسخ

    با تشكر شما از كجا هستيد؟
    کاربر گرامي
    در تاريخ شنبه 17 دي 90 نوشته (فرمايشات بزرگان) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. موفق باشيد.
    + محمدي 
    سلام
    چرا پست قبلي را پاک کرديد.
    با توجه به اينکه نتايج نظر سنجي کانديدا خصوصي شده در قسمت نظرات وبلاگ مبشر ظهور نوشته شده بود که بعضي از کانديدا درخواست داده اند تا محرمانه بشه.
    و يه کم تخريب و از اين حرفا.
    شما با پاک کردن پست قبلي خودتون را در معرض اتهام قرار ميديد.

    پاسخ

    متوجه نميشم من چيزي را پاك نكردم. نتايج نظر سنجي را علني كنيد بهتره. مي دونيد تا قبل از اينكه اونو محرمانه كنيد بنده وضعيت خيلي بهتري نسبت به بقيه داشتم.